Man skal jo ikke lade en chance passere sin næse forbi til at lave overspringshandlinger med en lokkende facet af faglig relevans.
Så i dag ser jeg (for 12. gang) nærmere på Asana som et værktøj til at give mig det savnede overblik over et podcast-projekt jeg arbejder på.
Ja, jeg burde nok arbejdet på projektet i stedet, men…uh, shiny!
(Update: Jeg blev desværre hurtigt sur på Asana, fordi de features jeg gerne vil bruge tilsyneladende er gemt i Premium, og jeg kunne ikke få lov at til at lave et team på under 5 personer - og skulle betale for alle 5, uanset at jeg kun er mig selv? Det virker lidt mystisk, men det var det de sagde…?
Så nu ser jeg på TickTick i stedet. Mere en task manager end et projektværktøj - og det minder i øvrigt meget om Todoist - men har et par interessante features ift Things 3, blandt andet bedre kalender-integration. Tror jeg nok. Har nu spildt endnu mere tid på at dimse omkring…)