|||

Det er sikkert urimeligt, men jeg bliver uforholdsmæssigt irriteret, hvis jeg kontakter noget it-support, og synes jeg kommunikerer på en måde der burde signalere, at det ikke er nok at de svarer med et “har du prøvet at slukke og tænde igen” - og de så alligevel sender standardsvar, og spørger om jeg nu også har forstået, at der er vigtigt at have strøm på elektronikken hvis den skal virke…

Up next Den værste tastataturgenvej i verden Jeg kan generelt godt lide tastaturgenveje, så jeg slipper for at gribe efter musen eller min trackpad - men der er én genvej, jeg misbruger hele Jobstatus 2020 Den 1. februar er det 3 år siden jeg blev selvstændig efter 17 år i DR, og det er blevet tradition at gøre status (jeg har i hvert fald gjort det to
Latest posts Kirkegårdsstemning fra gåtur Vandretur på den afslappede facon De sidste eventyr i Alperne Flere Alpe-eventyr På eventyr i Alperne I år fylder jeg jod Whiskyklubben drikker danske dramme Sommer-eventyr med nyt tv Grå sommermorgen ved Søerne Meta-blogpost Hvordan ser DIN klimafremtid ud? Det er i hvert fald et statement Den store uvidenskabelige chatbot-test Skærme, AI-venner og total afhængighed Sic Transit Gloria Metallus Netværk for imaginære podcasts Domæner med løse ambitioner Flyv op og bed om bedre vejr Orion har strammet bæltet Time management på WWDC I havnen Cyklisk selverkendelse – nu med kamera Jeg forsøger at omfavne kaos Den Store Fragmentering Podcast-manus i frit flow Jeg blev ikke hooked på Hookmark Ufrivilligt tjek af ny noteapp Så er vi igang med Bloom 2024 Det glæder jeg mig til på årets Bloom OLED blev min skæbne Endelig et sort Apple-kabel