|||

Det er sikkert urimeligt, men jeg bliver uforholdsmæssigt irriteret, hvis jeg kontakter noget it-support, og synes jeg kommunikerer på en måde der burde signalere, at det ikke er nok at de svarer med et “har du prøvet at slukke og tænde igen” - og de så alligevel sender standardsvar, og spørger om jeg nu også har forstået, at der er vigtigt at have strøm på elektronikken hvis den skal virke…

Up next Den værste tastataturgenvej i verden Jeg kan generelt godt lide tastaturgenveje, så jeg slipper for at gribe efter musen eller min trackpad - men der er én genvej, jeg misbruger hele Jobstatus 2020 Den 1. februar er det 3 år siden jeg blev selvstændig efter 17 år i DR, og det er blevet tradition at gøre status (jeg har i hvert fald gjort det to
Latest posts Hej lille bille Menu-magi på din Mac Politisk grafitti Mac vs Padde Reboot af Raycast Månedens Pensum apr 2025 Apple Fitness driller – og jeg var ved at eksplodere Blomster i Odsherred Connectikette Hyperspace – find masser af “gratis” lagerplads på din Mac Mail-irritation fikset på et øjeblik Det jeg føler du siger er… Sync af Readwise til Craft… Ud Automatiske undertekster Lydshopping hos BBC Apprydning på min Mac Ugens indtryk Man skal jo ikke gå ned på kaffegear Månedens pensum mar 2025 This Will Destroy You i VEGA Om at genlæse bøger QikReview har fået en app Alternative web-oplevelser Styr din Mac med hurtige tastetryk Sygdoms-streaming Stillleben fra snotfluenzaland Blog-flytning Fint lys i Haven i morges Den hellige treenighed LæsePadde