|||

Det er sikkert urimeligt, men jeg bliver uforholdsmæssigt irriteret, hvis jeg kontakter noget it-support, og synes jeg kommunikerer på en måde der burde signalere, at det ikke er nok at de svarer med et “har du prøvet at slukke og tænde igen” - og de så alligevel sender standardsvar, og spørger om jeg nu også har forstået, at der er vigtigt at have strøm på elektronikken hvis den skal virke…

Up next Den værste tastataturgenvej i verden Jeg kan generelt godt lide tastaturgenveje, så jeg slipper for at gribe efter musen eller min trackpad - men der er én genvej, jeg misbruger hele Jobstatus 2020 Den 1. februar er det 3 år siden jeg blev selvstændig efter 17 år i DR, og det er blevet tradition at gøre status (jeg har i hvert fald gjort det to
Latest posts SmåTing – klimadata, euroalternativer og falafler Nyt blogformat Farvel Copenhell 2025 RumSnak på Copenhell Con Der går lidt langsomt her til morgen Capture-app med AI? Preparing the way Nyt fra WWDC 2025 Alternative capture-apps They call it Le Chat Overcast Breakout Månedens Pensum maj 2025 Unødvendige app-tjek Morgendråber i Søndermarken Farvel til Pocket – hvad skal du så bruge? Bloom 2025 - med lidt sol trods alt Sol i Aarhus Tid til at arbejde, tid til at slappe af Recall AI – researchhjælp fra din kunstige assistent Hej lille bille Menu-magi på din Mac Politisk grafitti Mac vs Padde Reboot af Raycast Månedens Pensum apr 2025 Apple Fitness driller – og jeg var ved at eksplodere Blomster i Odsherred Connectikette Hyperspace – find masser af “gratis” lagerplads på din Mac Mail-irritation fikset på et øjeblik Det jeg føler du siger er…