|||

Det er sikkert urimeligt, men jeg bliver uforholdsmæssigt irriteret, hvis jeg kontakter noget it-support, og synes jeg kommunikerer på en måde der burde signalere, at det ikke er nok at de svarer med et “har du prøvet at slukke og tænde igen” - og de så alligevel sender standardsvar, og spørger om jeg nu også har forstået, at der er vigtigt at have strøm på elektronikken hvis den skal virke…

Up next Den værste tastataturgenvej i verden Jeg kan generelt godt lide tastaturgenveje, så jeg slipper for at gribe efter musen eller min trackpad - men der er én genvej, jeg misbruger hele Jobstatus 2020 Den 1. februar er det 3 år siden jeg blev selvstændig efter 17 år i DR, og det er blevet tradition at gøre status (jeg har i hvert fald gjort det to
Latest posts Lidt efterår er det jo blevet Månedens Pensum oktober 2024 Omnivore – open source læseliste Slange i tåge RumSnak har de bedste fans RumSnak liveshow episode 100 TickTick – kalenderkasser til folket Næsten automatisk oversættelse Cubox – den glemte udfordrer Morgentur ved Damhussøen Fotos på bloggen Søndag i Hareskov Itsy bitsy spider Hundredetusinder af ord Update på batterier – ny test Skal man behandle sine batterier med respekt? KalenderTetris – I’m doing it wrong Solopgang på Strandvejen Craft objects - farvel til Notion? Hovsa, det var ikke med vilje Opdateringer over det hele Gåturton 2024 - Hillerød til Kgs. Lyngby En overflod af læs-senere-apps Ikke et job for mig Ønsker til Todoist Heldigt uheldigt foto Bjørnen vender tilbage Hvem tager billedet? Hurra for Houdah Slow water GuestCast – adgang til det udvidede Anders Podcast Universe